-
V prípade, ak si od zabavka.sk prenajmem atrakcie na svoju akciu, vyberáte si ešte vstupné?
Nie, v prípade, že si od nás prenajmete atrakcie, žiadne vstupné už nevyberáme a všetci účastníci, pokiaľ splnia vekové a hygienické podmienky, majú vstup bezplatný, samozrejme pokiaľ si organizátor neurčí iné podmienky.
-
Dávate obsluhu ku každej atrakcii?
Áno, atrakcie, ktoré sú bez dozoru, sú v katalógu jasne označené, inak všetky naše atrakcie majú riadne vyškolenú obsluhu. Výnimku tvoria jedine rodinné oslavy, kde atrakcie prenajímame bez dozoru, pričom sa podpisuje zmluva o zodpovednosti.
-
Čo je úlohou obsluhy atrakcie?
Úlohou obsluhy je, aby atrakcia bola bezpečná t.j. spĺňala všetky bezpečnostné prvky, koordinovala počet osôb na atrakcii a usmerňovala ich. Obsluha atrakcie nezodpovedá za nevhodné správanie osôb a následky vzniknuté nedodržaním prevádzkového poriadku. Za mladistvé osoby zodpovedajú rodičia.
-
Prenajímate atrakcie v rámci celého Slovenska?
Áno, samozrejme. Bez problémov v rámci našich kapacít dokážeme zvládnuť súbežne viaceré eventy v rámci celého Slovenska a strednej Európy.
-
V prípade, že si od Vás chcem atrakcie prenajať, ako je to s dopravou?
Pozrite si cenník dopravy uvedený v tomto katalógu.
-
Na ako dlho si vlastne atrakcie prenajímam?
Cena prenájmu nafukovacích atrakcií je stanovená na 6 hodín čistého času. (nepočíta sa montáž a demontáž atrakcie). V prípade, že je čas kratší ako 6 hodín, cena sa nemení. V prípade záujmu sa za každú ďalšiu hodinu pripočítava 10% z ceny všetkých objednaných atrakcií. Pri rodinných oslavách je čas stanovený dohodou (v rámci jedného kalendárneho dňa).
-
Sú ceny za prenájom atrakcií konečné?
Áno, všetky ceny atrakcií v katalógu sú konečné (bez dopravy). Ceny sú uvádzané pre odber jednej atrakcie, v prípade odberu viacerých atrakcií sa cena stanovuje individuálne. V našich katalógoch sú aj atrakcie našich partnerov, ktorí môžu byť platcami DPH, v tom prípade je uvedená cena vždy vrátane DPH.
-
Na akom podklade musia byť nafukovacie atrakcie položené?
Nafukovacie atrakcie by mali byť umiestnené na trávnatý alebo mäkký podklad. V prípade, že to tak nie je, nedokážeme atrakcie plnohodnotne ukotviť a zabezpečiť voči vetru. Ak teda organizátor umiestni atrakcie na takúto plochu, činí tak na vlastnú zodpovednosť. Určité atrakcie nie je možné umiestniť na inú ako trávnatú plochu z hľadiska bezpečnosti. Organizátor je povinný oznámiť vopred, keď nafukovacia atrakcia bude umiestnená na inom ako trávnatom podklade (napr. betón, asfalt...), aby sme sa na to mohli riadne pripraviť, v prípade, že tak neurobí, činí tak na vlastnú zodpovednosť. Podľa európskej normy EN 14960 je pri umiestnení atrakcie na pevný podklad potrebné zabezpečiť kotvenie o ťažnej sile 160 kg na jedno kotviace oko. Nie je logisticky možné, aby sme so sebou nosili takéto masívne závažia. Pri umiestení atrakcie na pevný podklad je v réžii nájomcu zabezpečiť takéto kotvenie.
-
Dodávate k nafukovacej atrakcii aj predlžovací kábel?
Áno, ku každej nafukovacej atrakcii dodávame predlžovací kábel v dĺžke 50m. Napájanie nad túto vzdialenosť je povinný zabezpečiť organizátor akcie. Po rozložení atrakcií sa čas prenájmu riadne počíta bez ohľadu na to, či organizátor zabezpečil vhodné podmienky.
-
Ako zistím, aký príkon majú jednotlivé atrakcie, aby som sa vedel pripraviť?
V našich katalógoch je pri každej atrakcii vždy uvedený príkon. Príkon oznamujeme aj vždy vopred pred začiatkom akcie. Prosíme preto, aby ste mali elektr. sieť pripravenú na uvedené príkony minimálne 30 minút pred naším príchodom, čím sa zabráni prestojom.
-
Ako je to so stornom objednávok?
Naši zákazníci si často neuvedomujú, že prenájom atrakcií nie je len o tom, že prídeme v deň eventu s naloženou dodávkou plnou atrakcií. Na každý event sa zodpovedne pripravujeme minimálne 5 až 7 dní vopred: čistíme, servisujeme, plánujeme ľudí, dopravu atď. Príchod na akciu je už len akýsi „pomyselný vrchol ľadovca“ za množstvom dobre zvládnutej “neviditeľnej” práce. Bezplatné storno objednávok, preto prijímame maximálne 72h (3dni) pred začiatkom akcie. Ak je podujatie zrušené v rozmedzí 72h až 24h pred začiatkom podujatia, účtujeme si penále vo výške 50% z dohodnutej sumy (ak autá ešte nevyrazili, cena dopravy sa do storna nepočíta). Jedinou výnimkou je zlé počasie, v tomto prípade sme ochotní akceptovať storno objednávky pod podmienkou, že nám bude poskytnutý náhradný termín v rámci daného kalendárneho roka. Pokiaľ chce organizátor stornovať objednávku menej ako 24h pred akciou, účtujeme si 100% storno poplatok. Pokiaľ ešte vozidlá nevyrazili, tak bez ceny dopravy. V deň akcie si účtujeme 100% poplatok vrátane ceny dopravy, bez ohľadu na to, či náš personál dorazil na podujatie alebo nie.
-
Čo v prípade zlého počasia?
V prípade zlého počasia platia podmienky určené v predchádzajúcom bode. 72h a viac je možné 100% storno bez udania dôvodu. V rozmedzí 72 až 24h pred podujatím je už pomerne jasné aké bude počasie, preto sa platí 50% storno poplatok, bez ceny dopravy alebo náhradný termín v rámci kalendárneho roka. Storno poplatok za zrušenie 24h a menej pred akciou je 100% z dohodnutej sumy. V deň akcie už vrátane ceny dopravy. Zlé počasie je rizikom organizátora podujatia, nie rizikom dodávateľa eventového vybavenia, žiadame preto organizátorov, aby na nás neprenášali toto riziko. Vyhradzujeme si právo v prípade nepriaznivých prírodných podmienok atrakciu okamžite demontovať, v záujme ochrany ľudského zdravia a to bez ohľadu na súhlas organizátora.
-
Ako prebieha platba za atrakcie?
Za atrakcie do 299 eur je možná úhrada v hotovosti na základe pokladničného dokladu, tento druh platby je najčastejší v prípade menších eventov a rodinných osláv. Nad sumu 299 eur uprednostňujeme platbu na faktúru cez bankový účet, so splatnosťou 14 dní odo dňa vystavenia. V prípade rodinných osláv neumožňujeme platbu na faktúru.
-
Ako je to s vodnými atrakciami, musíme si vodu zabezpečiť sami?
Áno, presne tak. Nie je logisticky možné, aby sme vodu na event prinášali my, preto je potrebné, aby si vodu do vodných atrakcií zabezpečil nájomca vopred.
-
Organizujem akciu na mieste bez elektrickej energie, je možné tam umiestniť nafukovacie atrakcie?
Áno, samozrejme, je to možné. V tom prípade nám však musíte zaplatiť za prenájom elektrocentrály + pohonné hmoty. Zvyšok už zabezpečíme my.
-
Ako zistím, či je atrakcia vhodná aj pre staršie deti?
Odporúčame si podrobne pozrieť náš katalóg, kde sú presne uvedené vekové kategórie, pre ktoré je atrakcia určená.
-
Chcem zistiť rozmery atrakcie, či sa mi zmestí do záhrady/ihrisko/ telocvične..?
Odporúčame si podrobne pozrieť tento náš katalóg, kde sú presne uvedené rozmery atrakcie. Podľa eúropskej normy EN14960 je potrebné, aby boli rozostupy medzi atrakciou a ďalšími predmetmi (napr. stena, lavičky...) min. 2m (naše doporučenie je min. 1 m). Vchod a východ z atrakcie by mal disponovať voľným priestorom o rozmere 3,5m. Jednotlivé atrakcie musia byť od seba vzdialené až 8m. Ak nájomca umiestni atrakcie inak, činí tak na vlastnú zodpovednosť.
-
Odporúčate nafukovacie atrakcie aj do interiéru?
Áno, samozrejme, len je potrebné použiť vzduchový kompresor, ktorý je odhlučnený.
-
Vzťahujú sa na všetky atrakcie v ponuke rovnaké podmienky?
Na všetky nafukovacie atrakcie a atrakcie vlastnené Zabavka.sk sú podmienky prenájmu rovnaké. Jednotliví dodávatelia si ale môžu stanovovať vlastné obchodné podmienky. Pričom oni sami zodpovedajú za kvalitu a vyhovujúce technické normy ich atrakcií. V rámci našej spoločnosti sa snažíme spolupracovať len s overenými partnermi.
-
Koľko dní vopred je potrebné rezervovať atrakcie?
Ak chcete konkrétnu atrakciu doporučujeme si atrakcie zarezervovať ideálne 3 až 4 týždne pred konaním akcie. V prípade, že máte záujem napríklad o akýkoľvek skákací hrad, je ideálne atrakcie objednať aspoň 2 týždne pred konaním akcie. V prípade top termínov ako napr. MDD doporučujeme rezerváciu minimálne 12 týždňov vopred.
-
Koľko m3 vody potrebujem do vodných atrakcií?
Do vodných atrakcií potrebujete: Aquaroller (10,5 m3 vody) - Aquazorbing (10,5 m3 vody) - Lodičky pre detičky (10,5 m3 vody) - Vodný futbal (10,8 m3 vody) - Vodná šmykľavka (1,5 m3 vody). Vodu do týchto atrakcií si zabezpečuje vždy nájomca, pokiaľ nie je dohodnuté inak.
-
Je montáž a demontáž súčasťou ceny prenájmu atrakcie?
Áno, montáž a demontáž atrakcie je vždy zahrnutá v cene, musí byť totiž vykonaná vždy len vyškoleným personálom, preto si s tým nemusíte robiť starosti.
-
Musím si prísť pre atrakcie vlastným autom?
Nie, atrakcie privezieme až k Vám domov, prípadne rovno na váš event. Montáž a demontáž je taktiež už zahrnutá v cene. Vašou úlohou je len pripraviť vhodný priestor, elektrickú energiu, prípadne kotvenie, následne sa už o všetko postaráme a vy si môžete pokojne dopriať aperitív. Neumožňujeme zákazníkom chodiť si pre atrakcie na náš sklad vlastným autom a ich následnú neodbornú montáž. Týmto krokom chránime predovšetkým ich zdravie, ako aj naše atrakcie.
-
Prenájom na rodinné oslavy sa uvádza na 1 kalendárny deň. Je to teda 24h?
Nie, atrakcie na rodinné oslavy začíname inštalovať od 7:00 ráno a vieme ich ponechať maximálne do 20:00 večer. Za ponechanie atrakcií na rodinných oslavách po 20:00 večer si účtujeme príplatok. To sa nevzťahuje na prípady, keď omeškanie vzniklo z našej strany. Ak si chcete atrakciu ponechať dlhšie do noci, prípadne na 2 dni, doporučujeme priplatiť si 50% za ďalší deň prenájmu. Táto ponuka je výhodná pre obe strany. Naši šoféri nemusia šoférovať po nociach a vy môžete využiť atrakciu do neskorých nočných hodín a aj nasledujúci deň.
-
Ste ochotní doniesť atrakcie na chatu, alebo do kempu, či na menej prístupné miesta?
S menej dostupnými miestami máme bohaté skúsenosti ☺ Chceli by sme Vás, ale upozorniť, že za bezpečný prístup na miesto podujatia zodpovedá vždy organizátor (nájomca). Pokiaľ dôjde k poškodeniu vozidla alebo atrakcie, ktoré nebude zavinené chybou nášho personálu, budeme si od nájomcu vymáhať plnú škodu. Prosíme, aby ste nás vopred upozornili na zhoršený príjazd na podujatie.